آنچه باید در مورد کراتینین در بیماری مزمن کلیه دانید؟
نوشته شده توسط : rshaole

آنچه باید در مورد کراتینین در بیماری مزمن کلیه دانیدآنچه باید در مورد کراتینین در بیماری مزمن کلیه دانید؟

آنچه باید در مورد کراتینین در بیماری مزمن کلیه دانید؟ در واقع، مردم حتی سالم نیز سطوح مختلف کراتینین به دلایل بسیاری، چرا که بسیاری از عوامل هستند که تاثیر می گذارد.

سطح کراتینین نرمال چیست؟

سطح طبیعی کراتینین در خون از حدود 0.6-1.2 میلی گرم در هر دسی لیتر (DL) در مردان و 0.5-1.1 میلی گرم در دسی لیتر در زنان بالغ است.

سن جوان یا وسط عضلانی ممکن است کراتینین در خون خود از هنجار برای جمعیت عمومی است. افراد مسن، از سوی دیگر، ممکن است کراتینین کمتر در خون در مقایسه با هنجار داشته باشد. نوزادان که سطوح طبیعی از حدود 0.2 یا بیشتر، بسته به توسعه عضلانی است. افراد مبتلا به سوء تغذیه شدید، کاهش وزن و بیماری طولانی مدت، توده عضلانی را در طول زمان را کاهش می دهد و در نتیجه، سطح کراتینین آنها ممکن است کمتر از برای سن خود انتظار می رود.

چه عواملی را در سطح کراتینین تاثیر می گذارد؟

از موارد فوق، ما می دانیم که جنس های مختلف، سن و جنبش ممکن است سطح کراتینین تاثیر می گذارد. همچنین، چه غذاها و داروها که مردم را نیز تحت تاثیر قرار. بیماری بیشتر مانند سرما، عفونت و بیماری کلیوی نیز سطح کراتینین تاثیر می گذارد.

چگونه برای کاهش سطح بالای کراتینین؟

همانطور که همه ما می دانیم که بسیاری از عوامل می تواند سطح کراتینین افزایش می دهد، تا زمانی که شما گام هایی برای کاهش آن، شما نیاز به دانستن علت اساسی ترین. اما نکته کلیدی این است که برای درمان بیماری های کلیوی از علل آن. همانطور که برای درمان، پیشگیری، پزشکی Osmotherapy میکرو چینی می تواند به شما بسیار کمک کند. با این درمان سطح کراتینین بالا ممکن است کاهش یابد، از عملکرد کلیه را بهبود می بخشد.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: کراتینین,بیماری مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: